مهلت خوداظهاری کنکوری‌های 1400 آغاز شد.

مهلت خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور از امروز ۳۰ خرداد ماه آغاز شد. داوطلبان می‌توانند تا اول تیر ماه نسبت به تکمیل خوداظهاری خود اقدام کنند.

به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۰ دارند، می توانند از امروز یکشنبه ۳۰ خردادماه با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند.

این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می توانند فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون آنها را در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین می کند و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع داوطلبان می رساند.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات تا سه شنبه اول تیر ماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، کنکور سراسری ۱۴۰۰ در روزهای ۹ تا ۱۲ تیر ماه با یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۸۵۲ داوطلب برگزار می شود. توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از ۶ تیر ماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

لینک خبر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *